Я- вчитель образотворчого мистецтва

                               Мистецький турнір

Презентація до турніру

Мета :Перевірити рівень навченості учнів ( теоретичні знання); розвивати в учнів уміння характеризувати картини; виготовляти твори мистецтва різних жанрів використовуючи різноманітні  матеріали .
 Обладнання : На 4 столах лежать  фарби,пензлики, кольорові олівці,аркуші паперу , картопляні штампи, кольоровий папір, ножиці, клей,  кольоровий картон, солене тісто, природний матеріал           ( насіння гарбуза, соняшника, чорнобривців та крупи: гречка, рис, манка, мак ). Презентація до уроку .
   У класі стоять 4 мольберти з прикріпленими аркушами.
                                                                               Хід турніру
      Учні  об’єднані у 4 команди.
  Учитель: Дорогі діти ! Візьміться за руки, усміхніться та побажайте один одному гарного настрою, чудових ідей,правильних рішень.
     Сьогодні ми з вами проведемо мистецький турнір. Оцінювати його результати буде вельми шановне журі у складі вчителів.( Оголошується склад журі ).
   Насамперед  ознайомимося з правилами проведення турніру.
                                                                            Правила :
                                                         1.Поважайте один одного.
                                                        2.Відповіді не вигукуйте ,а піднімайте руку.
                                                        3.Відповідайте після того як отримали дозвіл вчителя
                                                       4.У групі працюйте узгоджено.
                                                        5.Пам’ятайте про правила безпечної поведінки .
                                                        6.Будьте охайними .
   Турнір складатиметься з двох етапів : теоретичного та практичного .
    Від кожної команди я попрошу вийти по одному учаснику  та підійти до мольберта .Ваше завдання полягає у тому , щоб створити малюнок , який відображатиме особливості певної пори року ( пору року визначатимемо жеребкуванням).
                                                                  Проводиться жеребкування .
   А зараз пропоную вам отримати бали  відповідаючи на запитання вікторини .За кожну правильну відповідь команда отримує по одному балу у вигляді яблука.
                                                         Вікторина (супроводжується презентацією)
1.Як називається жанр образотворчого мистецтва , пов’язаний із зображенням тварин ? (анімалістичний)                               
2.Що спільного  у творах мистецтва зображених на презентації? Які види образотворчого мистецтва вони представляють ?(живопис, графіка, скульптура)
3.Порівняйте зображення коня .У чому різниця між ними ? Як називається узагальнення зображуваних фігур, спрощення їх форм ?(стилізація)
4.Назвіть найвідоміший витвір ювелірного мистецтва з зображенням тварин ?(скіфська пектораль)
5.Хто автор  цих картин ? Які спільні ознаки у цих творах ви можете назвати ? (Марія Приймаченко)
6. Як одним словом назвати зображені картини ?(натюрморт)
7. Як називається різновид пейзажу на якому зображено море ? (марина)
8. Як називається художній твір на якому зображено природу? (пейзаж)
9. Проаналізуйте  композицію картини. Які засоби використав художник щоб передати далечінь ?
10.Як називають видимі в просторі зміни чіткості й кольору предметів відносно спостерігача ?
( повітряна перспектива)
11. Як називається побудова  зображення за допомогою ліній , що сходяться  на горизонті в одній точці ? (лінійна перспектива)
                                                           Практичний тур
   Перед  командами стоїть завдання виготовити мистецькі твори , використавши якомога більше матеріалів, які знаходяться у вас на столі. Це можуть бути малюнки , витинанки , імітація мозаїки,аплікація та інше .Кожна команда повинна створити не менше трьох витворів мистецтва .
Готові вироби прикріпіть магнітами до  дошки.( Створюється виставка учнівських робіт).
                                           Робота супроводжується тихенькою музикою .
  Учитель аналізує виконані роботи .
                                             Кросворд
 По горизонталі:
1.Взаємне гармонійне розташування частин твору   ( композиція)
2.Різновид пейзажу на  якому зображено море       (марина )
3.Сухі, мякі , кольорові  олівці без оправи  (пастель )
4.Картини , на яких зображена природа(пейзаж)
По вертикалі :
1.Дальний план картини (тло)
2.Гармонійне співвідношення і поєднання кольорів на картині (колорит )
3. Фарби , які розводять водою (акварель)
4.Незначний відтінок кольору   (нюанс )
   На завершення журі оцінюють роботи учнів на мольбертах та у групах. Підводять підсумки турніру .    ( підрахунок балів) .
   Учитель : Ось і завершився наш мистецький турнір .Кожен із вас показав свої знання та уміння . Усі ви створили  чудові витвори мистецтва які ми можемо побачити на нашій виставці .
   Візьміться за руки та подякуйте один одному за співпрацю .

   Я  теж дякую усім за плідну працю, бажаю вам здоров’я, щастя, успіхів у навчанні, творчого натхнення , вірних друзів  та хорошого настрою . 

Немає коментарів:

Дописати коментар